30 Mayıs 2014 Cuma

Android Gizli Animasyon


android 4 1 jelly bean nedir ne ise yarar1 Androidte Gizli Animasyon
Mutlaka aranızda bunu bilen vardır, ben ise bunu daha geçen görüyorum. Android’in orjinal olup olmadığını anlayabilmemiz için yapılmış galiba. Jelly Bean, bu yıl çıkan Kitkat, Zombie..
Bunu öğrendikten sonra birkaç arkadaşıma gösterdim birisi dışında herkes biliyormuş. Kendimi bu konularda biraz da olsa bilgi sahibi diye biliyordum. Yanılmışım arkadaşlarımın arasında bu konuda biraz cahil kaldım galiba icon smile Androidte Gizli Animasyon
Her neyse bu gizli animasyonun nasıl çalıştığını ve ne olduğunu anlatayım. Öncelikle ayarlara giriyoruz. Ardından telefonunuzda ne ise telefon hakkında, cihaz hakkında, cihaz hakkında hangisi ise ona giriyoruz. Android sürümünü buluyoruz ve o kısma 3-4 kere basıyoruz üstü üstüne. Eğer cihazınız Jelly Bean ise ekrana bir şeker çıkacaktır bunu elimizle dokunarak parçalıyoruz otuza yakın küçük şekere parçalanıyor. Aynı canlı duvar kağıdı gibi. Diğerleri ise o sürüm hakkında bir resim çıkacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder